مامانای شیرده شما هم روزه میگیرین.؟

۷ پاسخ

من‌نمیگیرم همینطوریش همش سرگیجه و ضعف دارم 🫠

اصلا واجب نیست
خدا میگه وقتی یه طفل داری که نیاز به شیر داره .نمیتونی روزه بگیری مگر اینکه بچه افتاده باشه رو غذا بیشتر غذا بخوره

نه

من نمیتونم چون دیگه شیر ندارم

من تازه شروع کردم میگیرم بتونم یک روز درمیون میگیرم

من نمیتونم سر درد میگیرم

من میگیرم

من ن

سوال های مرتبط

مامان بیان مامان بیان ۱۳ ماهگی
مامان (دلانا)💗 مامان (دلانا)💗 ۱ سالگی
مامان پسر قشنگم💙 مامان پسر قشنگم💙 ۱۲ ماهگی