لباس دخترم قشنگه؟عمه اش براش خریده

تصویر
۱۳ پاسخ

مبارکش باشه به شادی بپوشه ❤️

دعا کنید خدا به من دوتا دختر دوقلو بدهههه🥹👶عاشقش دختر بچه هام 😍💋🥰

خیلی مبارکش باشه برا تابستون با ی کلاه تابستونی حصیری و ی صندل خوشگل تنش کن

عالی دستش درد نکنه

مگه عمه ها از این کارا میکنن؟؟😅😅
خیلی قشنگه

خیلی قشنگه، دست عمه جونش دردنکنه

خیلی قشنگه

عزیزم خیلی نازه مبارکش باشه من عاشق رنگ لیمویی و سفیدم

افرین به عمه اش اره قشنگه

اره خوشگله

خیلی قشنگه

بله مبارکش باشه
دست عمه هم درد نکنه

خیلی دست عمه اش درد نکنه

سوال های مرتبط

مامان ثنا مامان ثنا ۲ سالگی
مامان قندعسل
💕نورا💕 مامان قندعسل 💕نورا💕 ۲ سالگی
مامان اروین مامان اروین ۲ سالگی
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی ۲ سالگی