خانما طرز تهیه شیربرنج بدید لطفا ممنونم☺️

۲ پاسخ

اگرم شیرپاستوریزه بودکه جوشیدن اولونمیخوادبرنجوبذاربایه کم آب بپزه بعدشیروبقیه رواضافه کن

اگه شیرمحلیه اول بذاربجوشه بعدبرنجوبشوربایه خورده آب بذاربپزه
بعدشیروگلاب ویه ذره پودردارچین وشکرواضافه کن چنددقیقه بجوشه ونوش جااااان

سوال های مرتبط

مامان نیهان🐣 مامان نیهان🐣 ۲ سالگی
مامان کارن 🥹🥰 مامان کارن 🥹🥰 ۱۶ ماهگی
مامان Amir mohammad مامان Amir mohammad ۱۶ ماهگی