۱۲ پاسخ

چ دکتر مسخره ای بوده

قدو وزنش خوبه‌که من دوسالگی دخترم این وزنو قدش بود دنیا اومد چند بود ؟

دختر منم این حدود گفتن خوبه
البته وزن قد و یادم نیست

دختر من که الان دوسالشه ۱۰کیلونیم قدش۸۷به نظرم خوبه دخترت

نرماله بنظرم
دختر من ژنتیکی درشته
قد ۹۴ وزن ۱۶ و نیم

خوبه
طبق نمودار چک کن پسر منم حدودا همین بود قد ایستاده
دراز کشیده ۹۰ ۹۱ بود
قد تولد هم ۵۱/ ۵۲ بود

قدش ۹۳ ،۹۴__وزنشم بالاعه درشته پسر من ،ولی اکثر بچهای همسن دیدم همین حدود که شما نوشتی ن

دختر من دقیقا همین بود گفتن خوبه

پسر منم ۸۹ بود گفتن رو نموداره

پسرم ۱۳وزن ۸۵قدش گفت خوبه تازه گفت اضافه وزنم داره

نه خوبه دختر من دو سالگی بردیم ۸۹ بود وزنش ۱۱/۵ الان شده ۱۲/۵

به نظرمنم خوبه دختر منم همينه

سوال های مرتبط

مامان آقا شاهان🫀🫶 مامان آقا شاهان🫀🫶 ۲ سالگی
مامان کنجدکوچلو مامان کنجدکوچلو ۲ سالگی