منم خیلی دوس دارم ببرمش سرمزار مادرم 😔فقط میگم گناه داره
نه اصلا...
نه بچه به اون کوچیکی واجبه ببری؟
نه عزیزم من مادر بزرگم همیشه میگه مادر زائو و نوزاد تا سه ماه و ده روز نباید جایی برن لزوم نداره
چرا سرخاک نبری بهترع
عزیزم چ لزومی ک دخترتو ببری هرچی اینجور جاها نبریش بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.