۶ پاسخ

منم خیلی دوس دارم ببرمش سرمزار مادرم 😔فقط میگم گناه داره

نه اصلا...

نه بچه به اون کوچیکی واجبه ببری؟

نه عزیزم من مادر بزرگم همیشه میگه مادر زائو و نوزاد تا سه ماه و ده روز نباید جایی برن لزوم نداره

چرا سرخاک نبری بهترع

عزیزم چ لزومی ک دخترتو ببری هرچی اینجور جاها نبریش بهتره

سوال های مرتبط

مامان نویان و نورا💙🩷 مامان نویان و نورا💙🩷 ۱ ماهگی