خانما کیا آمپول روگام میزنن ؟برا چی هست اصلا

۷ پاسخ

برا کسایی که گروه خونی منفی دارن همسرشون مثبته چون ممکنه بچه مثبت باشه و با خون تو تداخل داره آمپول رو میزنن باید هفته ۲۶ اینا بزنی یکی هم اگه لکه بینی داری باید بزنی

من A-همسرم B+خون ریزی افتادم زودتر زدن سقط قبلمم تو بیمارستان زدن اگه مثبت و منفی هسی با همسرت باید بزنی

من سرهردوتابارداریام وزایمانام زدم سراین یکی هم بایدبزنم بخاطراینک گروه خونی خودم مثبت ازهمسرم منفی

گروه خوبی منRhش منفیه
شوهرم مثبت
چون مثل هم نیست Rhمون دکتر گفت باید بزنی
ک خون بچه اگ مثبت شد Rhش بدن من پسش نزنه

من ۸هفته بودم که زدم
چون گروه خونی متفاوتی باهمسرم داشتم
وموقع زایمان
ممکنه خون جفت با خون شما قاطی بشه
وباعث فاسد شدن خونتون بشه
وبراخودت بدمیشه
امپول رو میزنن که مشکلی براخودت رخ نده

سلام خانما من ۲۹ ۵ روزمه چرا دکترم برام ازمایش ناشتادباادراردادبراچیه این ازمایش

من باید هفت ماهگی بزنم کسایی که گروه خونشون با همسرشون متفاوته مثلا من منفی ام شوهرم مثبته باید بزنم یا کسایی که دختر خاله پسر خاله هستن لا همسرشون یا دختر عمو پسر عمو باید بزنن

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کوچولو✨ مامان کوچولو✨ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان س جیگر ♥️ مامان مامان س جیگر ♥️ ۷ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۷ ماهگی