تند تندشیز بده گرمی نخور خنکی بخور فقط
من شیرخشت ترنجبین میخوردم . خودم میخوردم به بچه شیر میدادم
فکر کنم اون یکی هم فلوس بود میخوردم
البته زردیش زیاد بالا نبود
ببرش دکتر دستگاه براش بگیرین شیرم زیاد بده
تا ٤ روزگي اغوز داري. بده بخوره. چون غليظه سخت ميمكه عيبي نداره تو بزار بخوره. روز ٣ يا ٤ شيرت مياد بزار كامل بخوره و پي پي كنه با مدفوعش دفع ميشه
با عرقیجات خنک حمومش بده
ببرش دکتر من بردم قرص داد ديشب
من ترنجبین دادم
یدونه انار بگیر دستت تق فشار بده تو دهنش😬
به دنیا اومده؟شیر زیاد بده تا مدفوع کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.