۱۰ پاسخ

بچه من هنوز۴ماهش تموم نشده بابا روچندبارکامل گفت ولی هروقت نیازم داشته باشه مامارومیگه

از من فقط میگه نه چرا مامان یا بابا نمیگه

اوما میگه🫠 از بعد واکسن دیگه میگه
لفظ ب هم میگه ولی بابا نه

پسر من بابا میگه فقط

وسط گریه هاش گاها ماما میگه

وسط گریه میکنه ما ولی ماما نه

دختر من توسه ماه و۱ روزگیش گفت ومنم سریع ازش فیلم گرفتم خیلی لحظه خوبی بود😍

وسط گریه هاش میگه ما ما

اره پنج ماهگیش وسط گریه هاش گفت ماما😍😍

فقط ماما میگه ب ندرت

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری