به نظر من خیلیم خوبه اصلا نگران نباش
قدشم ۶۷
من بردم ۷۳۰۰ بود یک روز با نی نی شما فرقش ۳کیلو بود به دنیا اومدنی،به نظر من کمه واسه پسرم با اینکه انقده
بچه منم ۳ ماهشه و وزنش ۵۲۰۰..تا موقع شما از شما کمترم زیاد میشه،وزن تولدشم ۳۲۳۰..دکتر گفت قابل قبوله و همه بچه ها مثه هم نیستن و یه تعداد از بچه ها کلا ریزه هستن.البته بچه من حساسیت به پروتئین گاوی ام داره.
بنظرم کمه
دخترم ۴ ماه و ۱۰ روزشه ۶ کیلو و۴۰۰ هست
دکترش گفت خیلی وزنش کمه و اپتامیل PDFنوشت نوشت تا وزن بگیره
فک کنم کمه
بستگی به وزن تولد داره ولی قدش فک میکنم خیلی خوب باشه ،وه البته اونم باز به قد زمان تولد داره
پس چرا من ۴ ماهگی بردمش ۶۶۰۰ بود دکتر گفت کمه😐
بله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.