اینم تست روز ۱۴آزاد سازی ی منفی پررنگ 😪😪😪😪

تصویر
۷ پاسخ

چقدر منفی دیدم تو زندگی، ولی وقتی وقتش بیاد و مثبت ببینی انگار همشون محو میشن. حالت میفهمم ولی ادامه بده. توکل برخدا

متاسفهم منم روز ۱۶ ازد سازی منفی بود🥲

فولیکولات چند بودن؟

عزیزم هنوز زود حداقل تا ۱۶ صبر کن

تا پریود نشدی هنوز امید‌هست عزیزم

انشالله ماه بعدی عزیزم

انشالله ماه آینده عزیزم یه دوخط پررنگش قسمتت بشه

سوال های مرتبط

مامان رادمان🥭 مامان رادمان🥭 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩵کارن🩵 مامان 🩵کارن🩵 ۲ ماهگی