با شیاف میتونی ب کارات برسی ولی خب بهتره تا ده روز بلند نشی و استراحت کنی تا زخما خوب جوش بخوره ......من هفت روزه دیگه بدون شیافم اوکی بودم ولی بستگی ب بدن ادم داره
ببخشید یک سوال کسی که کم خونی شدید داشته باشه ایا می تونه زایمان طبیعی یا سزارین کنه من چهارشنبه این هفته میشم 39هفته حالم گرفته شده.
عزیزم شیاف بزار سوزشش از بین میره راحت پامیشی کاراتومیکنی من فرداش پاشدم با شیاف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.