من چندبار بردم دکتر گفتن شیرخشک ندی بهتره بچه با شیر مادر وزن خوبی گرفته نیازی به شیرخشک نیست ماهم ندادیم من هرچی تلاش کردم نشد شیرخشک بدم شیرگاو یکم دادم نخورد شیرخشک خودم خریدم نخورد البته ۴ماه بود الان که هیچی
عزیزم من از سایت حکیم بانو گرفتم خیلی تمیز و بهداشتی هستش اما بچه زیاد نمیخوره بیشتر شیرخودمو میخوره واسه خودمم شیرافزا از حکیم بانو گرفتم صبح و غروب سعی کن غذا بدی شاید از شیرت نباشه احتمال داره به سینه وابسته شده
از سایت حکیم بانو بگیر
عزیزم شیرت سیرش نمیکنه، چرا شیرخشک کمکی نمیدی اینجوری ک از دست میریی ،
@savigh.sarae.nora این خانم سویقش عالیه تمیز بهداشتی من ازیشون خرید کردم خیلی راضی بودم ، استوریهاشم میتونی ببینی چقد تمیز و تازه هست موادش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.