اره خریدم
شلوار بارداری پارچه ای دمپا گرفتم
از رزایران شعبه خیابون امیرکبیر
اره شلوار بارداری
آره دیگه هیچی اندازه ام نبود
دوتا پیراهنم میخرم برا تابستون
منم شلوار بارداری خریدم خییییلی خوبه عالیه
من از سایت مامی نو شلوار بگ پارچه ای گرفتم یکم بلنده برام ولی ایستایی خوبی داره
اگه کفتان بتونی بپوشی خیلی بهتره ولی من از بس نپوشیدم تا حالا نتونستم باهاش ارتباط بگیرم😁
یدونه عبای حجاب خریدم راحت و خنکه اون زیر هم مهم نیست چی تنته
همه شلوارام تنگ شدن شلوار هم میخرم یا تنگه یا کش کمرش اذیت میکنه یا خشتکش اندازه نمیشه دیگ نمیدونم چی بپوشم😑😂
اره خیلی خوبه کش تنظیم سایز داره بعدا هم میتونی استفاده کنی
شلوار بارداری خریدم
شلوار بارداری خیلی گرون بود من ی شلوار نیم بگ داشتم خودم جلوشو بریدم کش دوختم مثل شلوار بارداری
اره چون شلوارام دیگه هیچکدوم سایزم نبود
من هنوز شلوار لی مو میپوشم دکمشو باز میزارم چون شکم ندارم
من یدونه شلوار بارداری گرفتم انقد زشته😂😂تیپم شبیه معلمای قدیم شده
من پارچه ای خریدم برام بدوزن ولی نمی دونم چطوری بدوزم ایده دارید؟؟
آره شلوار بارداری از همون اولش خریدم خیلی خوبه لی هست بالا کش داره
اره شلوار بارداری دارم پیرهنم گرفتم
من ک هنوز هیچی پیدا نکردم بیرون خیلی نمیرم برم دکمشو باز میزارم هرجا میرم گیرم نمیاد کمر کش
من ماه ۴بودم خریدم کش شلوار اذیت ام میکرد. طرف داروخونه طبسی ی مغازه اس پله میخوره میره بالا اونجا شلوار بارداری داره
من نخریدم سر دخترم خریدم خوشم نیومد
پیراهم خریدم میپوشم با جوراب شلواری
شلوار پارچه ای گشاد میپوشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.