۶ پاسخ

کامش اومده پایین

راهکار اول وقتی سینه رو میخوره گردی قهوه‌ایی بیاد کامل داخل دهنش باشه برای کامل نتونست حداقل قهوه‌ای بالای سینه کامل دهنش باشه
دوم اگر زخم شده کرم هیدرودرم شقاق سینه بگیر بزن بعد از هر بار که شیر میدی بزن و وقتی دوباره خواستی شیر بدی با یه صابون کاملا ملایم و کم بشورش بعد شیر بده من خون میومد از هر دوسینه ام این دوتا کار نجاتم داد

شاید زخم شده پماد شقاق سینه بزن یا خوب نمیگیره
اگه کامش آمده باشه پایین شاید سرما خورده باشه تغییر نکرده صدا خس خس بده نفس کشیدنش یا ابریزیش بینی داشته باشه یا خودت دستت بشور با انگشتت بزن رو کامش ببین چطوره

زخم شده از شیرت بزن ب نوک سینه خوب میشه

مامانا گروه روبیکا داریم اگه تمایل به عضویت دارین به آیدیم پیام بدین

@zahra_56870

نوک سینه رو خوب نمیگیره

سوال های مرتبط