۱۹ پاسخ

اگه پساری نزاری فقط استراحت کنی خطریه؟

سرکلاژ ک نمیکنن وقتش گذشته هفتت زیاده
پساری میزارن برات و استراحت مطلق
نگران نباش

عزیزم برا من هفته ۲۷که رفته بودم سونو اومده بود ۱۳سرکلاژ شدم سریع برو پیش دکترت نترس اصلا

اینهمه کاهش!!!؟😢😢😢😢😢

نترس توکلت به خدا باش،ولی حتما سریع برو احتمالا پساری بزاره و استراحت مطلق میشی

سرکلاژی؟؟ منم از ۳۱شده ۱۵ولی سرکلاژم الان مطلق شدم نگران نباش ایشالا هیچی نمیشه

البته هفتت بالاست احتمال زیادپساری بذارن

بروسونوواژینال بده دقیقه بعدم تاهفتت بالانرفته بروسرکلاژکن بااستراحتواین چیزادرست نمیشه منم سرکلاژم

نترس که استرس از همه چی بدتره
منم از 21هفته از 31اومد رو 14 و سرکلاژ اورژانسی و استراحت مطلقم،استراحت کنی هیچی نمیشه

رابطه یا فعالیت خاصی داشتی عزیزم؟چون یهو خیلی اومده پایین
نگران نباش استراحت باش
تو این هفته دیگه سرکلاژ نمیکنن فقط پساری میذارن

دیگه پساری می‌ذاره برات .
کار سنگین کردی چکار کردی آنقدر اومده پایین

عزیزم وزن بچه هات چند بود؟

علایم داشتی عزیزم؟؟ اخه از ۴۲ اومده تا ۱۵ خیلیه

خیلی اومده پایین نترس ولی اصلا کار نکن تا بری پیش دکترت هیچ کاری نکن

مگه استراحت نداشتی؟؟؟احتمالا پساری برات میزارن و استراحت مطلق مطلق....یه سونو واژینال هم بده

عزیزم سونو واژینال دقیقه واژینال انجام بده

الان چیکارمیکنن یعنی

بایدبری پیش دکتر خیلی سریع
سرکلاژ میکنن احتمالا

ازانومالی چک نکرده بودی دیگه واژینال باید بدی حتما تا مطمئن بشی

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۲ ماهگی