ن خطرناک نیس گلم
من دوتا کیست هموراژیک ۵۰ میلی متری داشتم یبار ک پریود شدم رفتم سونو گفت دیگ کیست نداری
چیز خطر ناکی نیست اگه درد داشته باشی یعنی خود کیست خودش تو خودش خونریزی کرده
کیستی هست ک ترکیده
یا مثلا توش خون جمع شده
اری
خودم ی کیست همراژیک 5 سانت داشتم
بعد رفتم دکتر 2 ماه قرص الدی خوردم خوب شدم
بعد فقط سکت راست شکمم درد میکرد شک کردم خیلییییی درد داشتا رفتم بیمارستان نامه دادن گفتن اپاندیسه
بعد یونو و اینا شدم گفتن کیست همراژیک 5 سانته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.