۵ پاسخ

ن خطرناک نیس گلم

من دوتا کیست هموراژیک ۵۰ میلی متری داشتم یبار ک پریود شدم رفتم سونو گفت دیگ کیست نداری

چیز خطر ناکی نیست اگه درد داشته باشی یعنی خود کیست خودش تو خودش خونریزی کرده

کیستی هست ک ترکیده
یا مثلا توش خون جمع شده

اری
خودم ی کیست همراژیک 5 سانت داشتم
بعد رفتم دکتر 2 ماه قرص الدی خوردم خوب شدم
بعد فقط سکت راست شکمم درد میکرد شک کردم خیلییییی درد داشتا رفتم بیمارستان نامه دادن گفتن اپاندیسه
بعد یونو و اینا شدم گفتن کیست همراژیک 5 سانته

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۲ ماهگی
رزا رزا قصد بارداری
پسرم👶🏻🖤 پسرم👶🏻🖤 قصد بارداری