۱۲ پاسخ

۴ میبندم

شورتی ۴
معمولی ۴ پلاس بود ولی لاغر شده ۴ هم میشه بهش

من ۵ میبندم

من شورتی سایز 4میگیریم تا وزن 14کیلو خیلی خوبه راضی هستم بهتری چسبی هست

هم 4 هم 5

۵ میبندم

4میگیرم

۶ میبندم

۴میبندم

من الان ٥ ميبندم ١٢كيلوه

۵ میبندم
۱۲ کیلوئه

۶عزیزم

سوال های مرتبط