۴ پاسخ

منم یه لنگه النگوخریدم ۱۶۷تومن شد،سه سال پیش ۶تاخریدم ۱۵۰تومن الان یکیش ایقدشده😥😥😥

ی هفته میشه فک کنک ی جفت گوشواره کار کرده گرفتم37،5
1.920گرمم هست 😑😑

۴ تا انگشتر و دوتا النگو داشتم ازدواج کردم فروختم اینقدر حسرت میخورم حد نداره الان هیچی هیچی ندارم

انقد گرون شده طلا حسرت اینارو هم میخوریم

سوال های مرتبط