منم یه لنگه النگوخریدم ۱۶۷تومن شد،سه سال پیش ۶تاخریدم ۱۵۰تومن الان یکیش ایقدشده😥😥😥
ی هفته میشه فک کنک ی جفت گوشواره کار کرده گرفتم37،5
1.920گرمم هست 😑😑
۴ تا انگشتر و دوتا النگو داشتم ازدواج کردم فروختم اینقدر حسرت میخورم حد نداره الان هیچی هیچی ندارم
انقد گرون شده طلا حسرت اینارو هم میخوریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.