۵ پاسخ

یکم اد بزن سر پستونکش بده میخوره

یه پستونک دیگه بگیر با یه سری متفاوت مثلا الان ارتودنسی می دی نمی گیره گیلاسی بخر اونم نگرفت بادومی بخر

فوری بهش سینه نده بزار یکم گریه کنه بغلش کن راه برو آروم بشه

دختر منم همین بود
همچنانم همینه🤦🏻‍♀️

یه پستونک دیگه بگیر سرش متفاوت باشه شاید گرفت

سوال های مرتبط