دخترم به شدت با این بادکنکه مشغوله🤣🤣🤣

تصویر
۵ پاسخ

ازش بگیرش خدایی نکرده ببره سمت دهنش یکهو بترکه ممکنه یتکه اش بپره ته حلقش دچار خفگی بشه یااینکه خیلی بترسه حتی
خیلی کوچولوعه بچسپه به دهن وبینیش راه تنفسشو میبنده

کم بادش کن که نترکه اندازه دستشم میشه دوست داره

با یه نخ بلند ببند با پاش این خطرناکه

بادکنک خطرناکه عزیزم بهش توپ بده

میترکه تو صورتش ها، میترسه

سوال های مرتبط

مامان آنیا . مامان آنیا . ۱ سالگی
مامان آیلی مامان آیلی ۱۱ ماهگی