خواهرریفلاکس داره بیاشخصی من
عزیزم خوندم که گفته بودی یه لیوان آب هویج خورد خدا روشکر. خواستم بگم از این به بعد بهش همینجوری آبمیوه بده که حداقل یکم ویتامین دریافت کنه
سرفه بخاطر رفلاکس احتمالا
آره این مسکن و خواب آور خوب نیست کبدش رو اذیت میکنه
شربت دیگه ای نداری
این دیفن هیدرامین
اینو نده
اگه فقط سرفه. داره این خوب نیست که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.