بچه های شماهم نمیخوابن روانی شدم بخدا

۱۱ پاسخ

وای من. 2تا همشیر دارم بخدا اعصاب ندارم 😭

وای نگو که روانی شدم

پسر من شبا ۱۰ خوابه صبح هم ۹ بیدار ولی ظهر نمیخوابه

پسرمنم عصری خیلی خوابید دیگه الان نمیخابه،عصبیمون کرده
ولی درکل خیلی شیطون و لج باز شده و پرانرژی هست ،پوستمون کنده

پسرمن ساعت ۸ ونبم صبح بیدار شده تاالان داره شیطونی میکنه
فعلا میتونم باهاش راه بیام دوره pmsکه میشه دیگه نمیتونم جیغ بنفش میکشم

بچه های من ۹بیدار میشن میرند مهد شب ده خواب میخوابند

از بدو تولد تا الان نخوابیده

اووووف تا بخوابه جون منو میگیره

ن ازصبح پامیشه تا12یا1شب بیداره منوب جنون میرسونه

بشدت برا خواب مقاومت داره 😭

مریض شده خوابش کمترشده بچه من
بعدازظهرها خوابه چشماش ولی بازم راه میره الکی

سوال های مرتبط