خانمای گل از کی میشه به بچه ها آب نجوشیده داد ؟؟؟

۷ پاسخ

ماخودمونم جوشیده میخوریم.

من اب تصفیه از ۶ ماهگی دادم. ولی برای شیر میجوشونم

دستگاه تصفیه بخرید

شوهرم یه دونه تست آلودگی آب گرفته
آب خونه رو درجه زدیم به شدت آلوده ی
یعنی وحشتناک
اصلا خودتون هم آب نجوشیده نخورین تحت هیچ شرایطی

ما که خودمونم اب جوشبده میخوریم همیشه

یکی دوماه از تصفیه میدم

ما خودمون هم همیشه اب جوشیده استفاده می کنیم .بهتر همیشه ابجوشیده بدی

سوال های مرتبط

مامان پسر طلايي🤍روهام مامان پسر طلايي🤍روهام ۱ سالگی
مامان عسلچه🍯🐝 مامان عسلچه🍯🐝 ۲ سالگی
مامان دِلنیا و دِلارا مامان دِلنیا و دِلارا ۲ سالگی