ماخودمونم جوشیده میخوریم.
من اب تصفیه از ۶ ماهگی دادم. ولی برای شیر میجوشونم
دستگاه تصفیه بخرید
شوهرم یه دونه تست آلودگی آب گرفته
آب خونه رو درجه زدیم به شدت آلوده ی
یعنی وحشتناک
اصلا خودتون هم آب نجوشیده نخورین تحت هیچ شرایطی
ما که خودمونم اب جوشبده میخوریم همیشه
یکی دوماه از تصفیه میدم
ما خودمون هم همیشه اب جوشیده استفاده می کنیم .بهتر همیشه ابجوشیده بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.