کلا ویتامین د۱۰۰۰ رو از قبل بارداری خوردم تا به الان که باردارم و مث اینکه حالا حالا ها هم ادامه داره
نه میتونی دوباره بگیری ضرر نداره
د۳ رو همیشه باید بخوری منم ازاد میگیرم
من که دکترم فولیک اسیدو داده گفته تا موقعی که باردار نشدی هر روز میخوری بعد باردار شدنتم من بهت میگم تا کی استفاده کنی ویتامین د هم که ۵۰ هزار بهم داده هفته یکی گفته بخور تا باردار نشدی هر هفته یک دونه خودم دیگه دارم از دارو خونه میگیرم میخورم
من ویتامین دی بدنم خیلی کم بود تموم کنم میرم میخرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.