۴ پاسخ

اسیدفولیک شبا ویتامین بعد نهار

اسید فولیک بعد از صبحانه
د۳ همراه با غذا ترجیحا یا بعد ناهار چون محلول در چربیه

بعد از صبحانه بخور به منم داده البته اووژن هم داده

ویتامین د بعد از ناهار اینا بهتره که غذا یکم چربی مفید داره جذبش بهتره
اسید فولیک رو بعد از صبحانه هم میخورن موقع خواب هم هر طور معدت راحت تره

سوال های مرتبط