من اسید شب میخورم
ویتامین ای هم بعداز ناهار
دکتر برای من اسید فولیک نوشته دارم مصرف کنم گفته بعد از ناهار بخور
اسید فولیک برای جذب بهتر شب موقع خواب ..ویتامین بعدنهار یاهمراه نهار برای جذب بهتر
اسید فولیک و شب قبل خواب میخورن ویتامین دی هم صبح بعداز صبونه دکتر ک ب من اینجوری گفت
برای گذب بهتر اسید فولیک صبح بعد از صبحانه.د۳ بعد از وعده ی چرب شام یا ناهار فرق نمیکنه
روز سوم پریود هستم از امشب میتونم بخورم ؟ تا کی باید مصرف کرد
د۳ همراه با ناهار ، اسید فولیک بعد از صبحونه
ویتامین د بعد از شام یا بعد ناهار مصرف میکنن اسید فولیک رو من صبح ها بعد از ناشتا میخورم
دکتر بهم گف شب بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.