۲ پاسخ

سلام عزیزم من تو نیاوران بردم پارسال البته برای چکاب و فلوراید تراپی خوب بود مهربون بودن با حوصله جایزه دادن کارتن میذاشتن دکتر المیرا نیازی

من کرج بردم دکترش خیلی حرفه ایه دختر من با اینکه گریه میکرد اما درست کرد
دکتر علیرضا حیدری عظیمیه کرج

سوال های مرتبط