سلام کسی میدونه سونو واژینال قیمتش چقدره ؟؟؟

۶ پاسخ

من رفتم ۸۷۰ عزیزم

عزیزم تا محبور نشدی نرو
همین دست کاری شدناس ک صدمه میزنه به جنین

اصلا نرو عجله نکن احتمال لکه بینی و سقط هست صبر کن دو هفته دیگه برو

با بیمه رایگان بدون بیمه فک کنم ۵۰۰یا۶۰۰

من دو هفته پیش ۸۵۰

من امروز دادم حدودا ۶۰۰

سوال های مرتبط

مامان خدا هرچی بخواد مامان خدا هرچی بخواد هفته سی‌وششم بارداری
مامان عطرا خانوم🩷 مامان عطرا خانوم🩷 ۶ ماهگی
مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری