۵ پاسخ

من اولی رو شب قبل زایمان رفتم اتلیه دومی رو سعی میکنم یک هفته قبلش برم

بهترینش ۳۲ هفتگیه. ولی من خیلی دیر کردم و ۳۶ هفته و ۴روز بودم که گرفتم

خود آتلیه گفت تو هشت ماهگی خوبه

۲۸تا۳۲.ولی خب باید شکم بزرگ شه تا توعکس واضح باشه

من ۲۵ هفته گرفتم با ادیت شکممو بزرگ کرد ؛ خیالم از بابت عکسا راحت شد ورم هم نداشتم اونموقع

سوال های مرتبط

مامان شایان مامان شایان روزهای ابتدایی تولد