۷ پاسخ

منی ک میخاستم ۳۸برم ک اونم تو شهرستان موندگار شدم تو خونه گرفتم ☹️☹️اصلا هم خوب نشد اینجا لباس نیس ک برم بگیرم

28 تا ۳۲
من دیروز رفتم

۳۲ هفته رفتم

من ۳۱رفتم

من دیشب رفتم

این عکس دوسته منه 😂
ماه هفتم بهتره که هنوز خیلی ورم نکردی

من ۳۲ رفتم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان سید‌ عماد🩵👼🏻 مامان سید‌ عماد🩵👼🏻 ۳ ماهگی