بهترین تایم برای زایمان سزارین کی هست؟؟

#بارداری

۶ پاسخ

۳۸هفته و چهار روز

من جفت پسرام ۳۶با۳۷بدنیااومدن هم وزشنون خوب هم دستگاه نرفتن

من۳۶هفته۴ روز زایمان کردم

۳۸ که شروع بشه دیگه تاریخ میدن .ولی ۳۸ هفته و ۴روز ایده ال ترینه

37/38

۳۸هفته

سوال های مرتبط

مامان آوا🎀 مامان آوا🎀 ۹ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان سورنا🩵👶🏻 مامان سورنا🩵👶🏻 ۱ ماهگی