بهترین تایم سونو وزن کی هست ؟

۸ پاسخ

من چون مشکل خاصی نداشتم خداروشکر 34هفته فقط رفتم و تمام

من یبار ۲۷رفتم یبار ۳۲ فک کنم هفته بعد ی دونه سونو داشته باشم هنوز ویزیت نشدم

۳۳ هفته

29 هفته

۳۰ هفتگی معمولا خیلی بهتره

میگن از ۲۸تا ۳۱..
ولی خب شما قبل از ۳۰ برو

۳۲هفته

الان باید بری ک اگ کم بود تو این چند هفته اخر حواست باشه من از ۲۸ هفته رفتم تاحالا ۵،۶ بار رفتم

سوال های مرتبط

مامان دخترم💓 مامان دخترم💓 ۱۰ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۴ ماهگی
مامان آراز👶🏻💙 مامان آراز👶🏻💙 ۵ ماهگی
مامان بنیامین و حسین مامان بنیامین و حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یاسان و هاکان💙 مامان یاسان و هاکان💙 ۸ ماهگی
مامان سید‌ عماد🩵👼🏻 مامان سید‌ عماد🩵👼🏻 ۳ ماهگی
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی