من ۲۶ رفتم بعدیم ۳۱ رفتم شما دیگ تا ۳۰ برو ک اگر وزن بچه کم بود بتونی جبرانش کنی اینکه زود بفهمی خیلی کمکت میکنه
من دکتر واسم ۲۸ هفته نوشته بود.... ۳۲ هم واسم نوشته که برم
۳۰ هفته برو چون اگ کم باشه بتونی اوکیش کنی
۲۸ تا ۳۲ من خودم ۳۰ تموم شد میخوام برم
فک کنم معمولش ۳۲ باشه
دکتر من ۳۰رو گفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.