بهترین تایم برای سونو وزن بچه هفته چنده؟؟؟؟؟

۶ پاسخ

من ۲۶ رفتم بعدیم ۳۱ رفتم شما دیگ تا ۳۰ برو ک اگر وزن بچه کم بود بتونی جبرانش کنی اینکه زود بفهمی خیلی کمکت میکنه

من دکتر واسم ۲۸ هفته نوشته بود.... ۳۲ هم واسم نوشته که برم

۳۰ هفته برو چون اگ کم باشه بتونی اوکیش کنی

۲۸ تا ۳۲ من خودم ۳۰ تموم شد می‌خوام برم

فک کنم معمولش ۳۲ باشه

دکتر من ۳۰رو گفته

سوال های مرتبط

مامان سید‌ عماد🩵👼🏻 مامان سید‌ عماد🩵👼🏻 ۳ ماهگی
مامان دخترم💓 مامان دخترم💓 ۱۰ ماهگی
مامان آوا🎀 مامان آوا🎀 ۹ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلین هدیه خدا مامان دلین هدیه خدا ۲ ماهگی
مامان امیرعلی 🥹💙 مامان امیرعلی 🥹💙 ۱۰ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۴ ماهگی
مامان دونه🥰 مامان دونه🥰 هفته سی‌وسوم بارداری