خانوما بهترین تایم برای سونو رشد کیه؟؟ من میخام ۳۳ هفته برم

۵ پاسخ

۳۲ دیر تر نرو که اگه وزنش کم بود بتونی خودتو برسونی

من ۲۸ رفتم

تا ۳۲ هفته وقت داری بری بهتره

۲۸ باید بری ک اگر مشگلی یا کمبودی هست سریع جلو شو بگیری

من یه بار ۲۸ هفته رفتم یه بارم ۳۴ هفته میرم

سوال های مرتبط

مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیرعلی 🥹💙 مامان امیرعلی 🥹💙 ۱۰ ماهگی
مامان بنیامین و حسین مامان بنیامین و حسین هفته سی‌ونهم بارداری