۴ پاسخ

۳۱خوبه

۲۸ به بعد
بعضیا هم ۳۰ ب بعد
ولی من دکترم گفت از ۲۸ به بعد هر دو هفته چک میکنم رشدشو

از۲۸میشه رفت
میگن زودبری خوبه چون اگه وزن بچه کم باشه دکتررژیمودارومیده
من بستری شدم ۸روزپیش سونوکردن وزنشم گفتن منتهاچون سونوگرافی بیمارستان بودزیاداعتمادنداشتم فردامیرم سونوی رشدبیرون بیینم وزنش چجوریه صدکاش چجوریه

۲۸ هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وهشتم بارداری