خانوما بهترین زمان سزارین اول کی هست

۵ پاسخ

من دکترم برای ۳۸ هفته تمام نامه داته

من شکم اولم اوراژنسی 37 هفته سز شدم خوب بود

38 هفته و 4 روز
شکم دوم چند روز زودتر

هرچی دیرتر بهتر

اصولا 38 هفته میگیرن

سوال های مرتبط

مامان آراز👶🏻💙 مامان آراز👶🏻💙 ۵ ماهگی
مامان نهال و داداشی مامان نهال و داداشی ۷ ماهگی
مامان سورنا🩵👶🏻 مامان سورنا🩵👶🏻 ۱ ماهگی
مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی
مامان بچه ها🩷💙🩵 مامان بچه ها🩷💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آراد و پارسا مامان آراد و پارسا ۴ ماهگی