۱۰ پاسخ

اگر سزارین اختیاری باشه که به دنیا اومده طبیعی تا اون موقعه

دکترم دیروز به من گفت من میزارم ۳۸هفته پر شه بعد بچه رو بر میدارم که مشکل تنفسی و دستگاه رفتن نداشته باشه و گفتش ۳۸هفته و دو سه روز بر میدارم منم قراره اینطوری بچمو برداره

۳۸یا۳۹هفته

ب من برا 38هفته و 4روز وقت زایمان داده

دکترا معمولا ۳۸ هفته و چند روز نوبت میدن

۳۸ ۳۹

من دقیق ۳۸ هفته دکترم عملم کرد

من 38 هفته و دو روز سزارین شدم

۳۸ هفته چند روز

۳۸ یا ۳۹

سوال های مرتبط

مامان آراد و پارسا مامان آراد و پارسا ۴ ماهگی