خانما تو بارداری چه میوه ای خوبه ببشتر؟

۲ پاسخ

انبه و گلابی وخربزه واسه خوشگلی خوبه

همه ميوه ها خوبه بيشتر سيب و انجير و انار شنيدم برا زيبايي بچه خوبه

سوال های مرتبط

مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گوگولی و نی نی مامان گوگولی و نی نی ۶ ماهگی