صب دخترم واکسن ۱۸ ماهگی داره استرس دارم

۴ پاسخ

من نمی‌برم
اول که چندروز پیش تب کرد
الآنم سرفه داره
انشالله که راحت باشه براش

منممم دقیقا

خدا قوت سخته ولی میگذره

نداشته باش عزیزم فقط مراقب تبش باش چک کن تبشو پاراکیدم یادت نره

سوال های مرتبط