چرا نمیخوابه این بچه 🤦 🤦

۲ پاسخ

بخدا من یه بند گریه میکنه ب شدت خوابش میاد مقاومت میکنه نخوابه 🤦 🤦 🤦 🤦
از بس هول شدم شیشه شیرو زدم به پیشونیش گریه ش بیشتر شد 😭 😭 🤦 🤦 🤦

والا خسته شدیم

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی