سلام
من از ۸ ماهگی به دخترم دادم
هیچ مشکلی هم نداره
امسال خداراشکر سرمانخورد
مطمئنم یکی از مهمترین دلایلش اینه که در هفته ۴ روزش صبحانه عسل دادم بهش
من از یه سالگی میدم
کم البته،چون عسلو بزرگسال میخوره نفسش حبس میشه چه برسه نی نی،صبح ها الان یه قاشق مربا خوری میریزم رو نون تست عاشقشخ
متخصص گفت از یکسالگی مجازه و منم خیلی دادم تا به الان
من میدم یک ماه هفته ایی یکی دوبار با آب ولرم قاطی میکنم میخوره
بعد دو سالگی
تا ۲ سالگی ممنوعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.