یعنی چی سو تغذیه داره
نه گلم نریختن اتفاقا پسرم همیشه زیر خط وزنش
من 5/6ماه پیش پسرم برده بودم بهداشت زیر خط رشد بود ارجاع داد به مشاور تغذیه.. حالا بماند مشاور تغذیه چقدر شماتت وسرزنشم کرد که چرا وزن اضافه نمیکنه... ولی برای پسر من هیچی واریز نشد..
البته خودمم پیگیر نبودم
.تا جایی که میدونم زیر 5سال تعلق میگیره
والا من بچه هام یکیشون ۱۳ کیلو یکی ۱۰ کیلو پارسال خیلی سعی کردم سوءتغذیه بگیرن نشد
یهو ده روز پیش برای جفتشون ریختن نفری ۳ میلیون و ۹۰۰ نمیدونم دوباره میدن یا نه چون اولین بار بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.