خانما شما برای بچتون لباس سایز چند میگیرین

۴ پاسخ

سایز ۳۵ گرفتم برا عیدشون یه ذره بزرگه ولی راحتن همیشه یه سایز بزرگتر میگیرم راحت بتونم بپوشم و در بیارم بچه ها اذیت نشن

من الان4گرفتم یکم بزرگه ولی راحته تو تنش

من سایز ۳۵

من ۱۲-۱۸ماه میگیرم دوس دارم یکم لش باشه جذب بدم میاد

سوال های مرتبط