۳ پاسخ

من بیشتر ب سانت لباسا نگاه میکنم
اخه گاهی سایزای مختلف اندازههاشون یکی هست

مونده ب تولیدی لباس
هم 2 تنش میکنم هم 3
مییینی قواره 2 بزرگه تو تنش باز 3 کوچولوئه

لباس های سیسمونی شه هنو لباس خاصی براش نگرفتم
هر کدوم ک براش بشن بادی سایز ۲ هنو براش میشه
۳ و ۴ هم‌میشه
الکی سایز بندی لباس ها 😂

سوال های مرتبط