من بیشتر ب سانت لباسا نگاه میکنم
اخه گاهی سایزای مختلف اندازههاشون یکی هست
مونده ب تولیدی لباس
هم 2 تنش میکنم هم 3
مییینی قواره 2 بزرگه تو تنش باز 3 کوچولوئه
لباس های سیسمونی شه هنو لباس خاصی براش نگرفتم
هر کدوم ک براش بشن بادی سایز ۲ هنو براش میشه
۳ و ۴ هممیشه
الکی سایز بندی لباس ها 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.