۷ پاسخ

بهتر میش اگگگر نشد ودرد شدید بود برو دکتر
ولی اگر استراحت کنی وهی بلند نشی خوب میش

ماله من بعضی وقتا ول میکنه کلا سفت هست 😅😅😅

تو این یکساعت ۸ بار سفت شد

اگر شیاف داری یدونه بزار دراز بکش اگر بهتر نشدی برو دکتر حتما

استراحت کنی ‌ اوکی میشه و دردش اگر مداوم بود و غیر تحمل به دکترت بگو حتما

ای منم الان اینطوری هستم سمت چپ نافم کشش میاد بدجور خیلی درد میگیره نمی دونم چرا

دراز بکش استراحت کن ب پهلو چپ باش

سوال های مرتبط