بهتر میش اگگگر نشد ودرد شدید بود برو دکتر
ولی اگر استراحت کنی وهی بلند نشی خوب میش
ماله من بعضی وقتا ول میکنه کلا سفت هست 😅😅😅
تو این یکساعت ۸ بار سفت شد
اگر شیاف داری یدونه بزار دراز بکش اگر بهتر نشدی برو دکتر حتما
استراحت کنی اوکی میشه و دردش اگر مداوم بود و غیر تحمل به دکترت بگو حتما
ای منم الان اینطوری هستم سمت چپ نافم کشش میاد بدجور خیلی درد میگیره نمی دونم چرا
دراز بکش استراحت کن ب پهلو چپ باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.