بله میگیرم
شرایط که خسته شدم از ماه رمضان 😂 کاش زود بگذره مردم .
تازه باشگاهم دیگه نمیتونم برم درست حسابی بس ک تشنم میشه😮💨
من روزه نمیگیرم بعد زایمان خیلی بدنممم افت کرده همینطوری پا میشم راه میرم شبیه پیرزنااا شدم واقعا جون ندارم 🤦♀️
بله روزه میگیرم یکم با وجود بچه کوچیک سخته ولی خداروشکر داره میگذره
بله دخترمنم شیرخشکی روزه میگیرم خوبه وقت زود میگذره چون آدم بابچه سرگرم میشه
من ۳تا گرفتم اگه خدا قبول کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.