واسه بیمارستان چه شیرخشکی بخرم

۵ پاسخ

معمولا نمیزارن شیرخشک مگر شیرنداشته باشی بعد میتونی بزاری ب دنیابیاد با کدملیش بگیری

ببلاک عالیه

ببلاک بهتره

من سر دخترم گفتن بیومیل سبک بود اذیتش نکرد اینسری هم بیومل میگیرم

اگ پیدا کردی ببلاک

سوال های مرتبط

مامان دوفندوق😍 مامان دوفندوق😍 ۱ ماهگی
مامان عشقولها مامان عشقولها ۲ ماهگی
مامان ابولفضل مامان ابولفضل هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان دو قلو ها مامان مامان دو قلو ها ۱۱ ماهگی
مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی