اپتامیل
گیگوز هم خوبه
مرسی ازهمه🙏
آپتامیل به شیرمادر نزدیک تره گیگوز هم خوبه من گیگوز گرفتم
من خودم ببلاک گرفته بودم
من پرسیدم گفتن آپتامیل بهتره همونو گرفتم شما هم بهتره بگیری
بهداشت رفتم بهم گفت اپتامیل بخر چون ببلاک و نان خوشمزه هستن و بچه بخوره ممکنه دیگه سینه خودتو نگیره اما اپتامیل اونجوری نیست
میگن ببلاک و اپتامیل خوبه
اما من شوهرم دیروز رفته سر خود شیر خشک نان ۱ گرفته .😒
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.