من از اول ببلاک میدم
من از اول ببلاک میدم .نان میگن یبوست میده
ببلاک
نان ببلاک سبکه وزن دهی نداره من اول ببلاک میدادم اصلا وزن نگرفت بعد نان دادم بهتر شد البته دختر من کلا لاغره
من اپتامیل میدم راضی ام ولی هر چی به یکسالگی نزدیک میشن دیگه با شیر وزن نمیگیرن با غذا وزن میگیرن
برا هربچه ایی متفاوته من از داروخونه پرسیدم گفت اول اپتامیل بعد نان
من تا۶ماهگی اپتامیل پرونوترا میدادم خیلی راضی بودم ولی خیلی بد پیدا میکرد مجبورشدم عوضش کنم نان گرفتم بد نیست
اونا رو هم باید امتحان کنی ببینی کدوم ب بچت میوفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.