من تصمیم داشتم ببرمش مهد یا یه جا که با بچه ها وقت بگذرونه اجتماعی شدن یاد بگیره
بردمکارگاه مادر وکودک ترمی ۱۵۰۰ بود
فعلا یکی دوجلسه رفتیم شاید بازی هاش و اینا از نظر ما ساده بیاد ولی واسه بچه ها خوبه
بچه ی من فوق شیطونه مهو کودک میبردم که گفتن زیادی شلوغه و بد آموزی داره نیارش دیگه اون کارگاه مادر و کودک نیردم
اره اگه مربی خوب باشه خیلی تاثیر داره و خوبه
اره دو سه تا دوره بردم خوبه با بچه ها بازی میکنن شعر یاد میگیرن مهارت هاشون بیشتر میشه
من نبردم چون فک میکنم نمیتونم دوتاشونو کنترل کنم
من بردم اما دخترم ارتباط نگرفت نرفت بازی کنه همش به من چسبیده بود. درکل بازیهای هدفمند میکنن خوبه
اره عزيزم خيلي خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.